zynn oglumuz01 hic koymadim koymayi da dusunmedim ben zararli oldugunu dusunuyorum. Simdi linc ekibi gelmeden tekrar yazayim BEN oyle dusunuyorum.
Sudee96 oglumuz01 bebeğim 8 aylık bi kaç gündür koymaya başladım doktorlar zararlı diyorlar ama sabah 8 den gece 12 ye kadar tekim eşim yok bazen insani ihtiyaçlarım için çok kısa koyuyorum mecburen günde 10-15 dk allahtan emeklemeyi yerde gezmeyi seviyor
NurY oglumuz01 yedi aylık falandı zaten on on beş dakika sonra sıkılıp çıkıyordu ama çok işimi gördü 🙏 orda rahat rahat geziyordu kademesi var ayarlarsanız parmak ucunda yürüme gibi bir sorun olmuyor
Minkpndam 7 aylıkken koydum sadece 1 ay kullandım ama oda max 20 dk ben genelde evi süpürünce koyardım şuan 10 aylık koymaya cesaret edemiyorum
Zlm Minkpndam koyma sakın benimki 10 aylıkken içinde çıktı kenarlara basıp kendi i cikardi düştü bende kaldırdım 😄😄
asiltonunmommysi oglumuz01 5 aylıkken koydum dik durmak istemesinden dolayı hareket edemiyordu, 7 aylıktı gezmeye başlamıştı ama çabuk sıkıldı kullanmak istemedi arkadaşımdan meraktan ödünç almıştım iyi ki para vermemişim 😂
Nurselihiranur oglumuz01 cnm tuvalet kurtarıcısı olarak kullanıyorum ben yürüteci bebeğim 9 aylık dengeyi daha güzel kuruyor çok bindirmediğim için