tarcinnn Beyzaaydn48 biz bıraktık 1 yıl önce hediyeleşmeyi 😂 o bana ihtiyacını söylüyor ben ona 😂 o arada allahtan minik jestler yapıyor da benden geçmiş o işler 😅 eğer ihtiyacı varsa alın güzel hediye
Deletedmom_22 Beyzaaydn48 mont harika fikir olmuş Şimdi hem indirimde yakalarsınız alırsınız kışın mis gibi giyer bence 😄
Deletedmom_22 Deletedmom_21 yazın tam tersi indirimdi oluyor kışlık şeyler Sizde nasıl kalkıyor kız 😂
Beyzaaydn48 tarcinnn eşim kendine cimri bize ginc3 en iyisini aliyor..montu kac senelik ısrarla almiyor..Ben de kendim alacagim iyisinden taksitle
sevgiicaliss_ Beyzaaydn48 https://ty.gl/tilw1ntk66 ben eşime bunu aldım ve çok memnun kaldık bayağı sağlam ve güzel