Masalingonunannesi Oo hem de nasıl. 2,5 yaşında hala öyle 😂 Gerçekten hızını alamayıp düz duvara tırmanmaya çalıştığını biliyorum. Yürümeye başlayınca enerjilerini daha kolay atıyolar. Bol bol parka götürün, çimlere oturtun, diğer çocukları izlesin oynasın. Kedi köpeklerin çok olmadığı yerlerde toprakla oynatın, ayakkabılarını çıkarın çimi toprağı hissetsin. Yürümese bile etrafı keşfetmek enerji sarfettiriyor. Maddi imkanınız varsa oyun gruplarına götürün. Hem gelişimi için çok faydalı hem de enerjiyi attığı için rahatlıyor