Gününüz nasıl geçiyor, neler yapıp neler yapamiyorsunuz. Kıyaslama değil fikir edinme postu olsun.
Benim kızım azı diş çıkardı. 2 azisi var şimdi onlar çıkmaya çalışıyor. Bu aralar konuşma becerileri ilerledi sanki. Biz ne söylesek anlıyor. Ona küçük görevler vermeye başladım. Bezini attiriyorum, bardağını tutturuyorum. Blw yapmak istiyorum ama her şeyi ağzına yutmadan tıkıyor. Sanki çok yemiyor gibi emin değilim. Yumurtayı hic sevmiyor, onu sevdirmeye çalışıyorum. Peynir ve yogurt da sevmiyor.
Uykular ne zaman düzelecek. Gece hala çok sık kalkiyor ve emmeden sakinlesmiyor. Memeyi nasıl birakcaz acaba.
Aktivite olarak bazen suyla oynatiyorum. Boya kalemi aldim onlarla boya yapiyo kendince. Nohutlarla oynamayi cok sevdi. Dünde oyun hamuru denedi, ona da bayildi. Bugün su aktarma caliscaz. Bol bol kitap da okuyoruz
Sizde?