Eceguldemir55 Kızlar ben sigortadan doğum paramı aldım ama ayrı olarak 2. Çocuk paramı almadım. Onu nasıl alabilirim?
pogacayanakk Eceguldemir55 doğum belgesiyle nüfus müdürlüğünde başvuru yapıyorsunuz para hesabınıza veya PTT’ye yatıyor
pogacayanakk Eceguldemir55 benimki 2-3 kadar sürdü yatması ama daha erken yatırdıkları da oluyormuş. Rica ederim
pogacayanakk Eceguldemir55 şu an fark ettim 2-3 gün değil ay sürdü yatması yanliş yazmışım. Rica ederim 🌸