Comologgo Ya bu cocuk bir gun konusup da bize anne / baba diyecek mi merak ediyorum gerçekten. . Sizinkiler ne zaman başladı konuşmaya?
asiltonunmommysi Comologgo benim oğlum 5 aylıkken falan babıldama dedikleri o babababba falan demeye başladı sonra bi anda kesildi yerini ııııı ııııı ıııı ya bıraktı 😂 hatta buraya post açmıştım o ıııı beni çıldırtıyordu. Şu an 11 aylık 10.5 aylıktan falan beri kendi kendine anlamlı anlamsız devamlı konuşuyor. Net bir şekilde anne diye sesleniyor 15 20 gündür. Erken yani ne zaman canları isterse o zaman yapıyorlar her şeyi
bambiii Comologgo kızım 7 ay 24 günlük. Iııı lıyo canı sıkılınca huzursuz olunca fln ama cok sinir bozucu birşey. Birde ah ah ah var hani bişey isteyince yada heyecanlanınca oda konusma değil yani bunlar ses. Öyle kelime yada baba dede gibi şeyler hiç yok. Ben hiç üstüne düşünmüyorum düşünmelimiyim konusması mı lazım yoksa kelime fln😀
Linakusumeselesi Şuan 7 ay 6 günlüğüz.6 buçuk aylıkken bi gün birden gel, dede ve anne demeye basladı şimdide ara ara hadi diyo. Evin içinde süreki anni gehh diye sürünüp duruyoruz😅
bambiii Comologgo birde ağlarken annii aneehh gibi birşey diyo eşim sana sesleniyo diyo ama ben hadi ordan dalga gecme diyorum acaba bana mı sesleniyor kızçem😀