5.5 ay oldu bu hafta adet oldum şimdiye kadar ki en kotu adet sureciydi kimseyi korkutmak gibi olmasın ama . Emzirdigin sürece adet olmazsın diyorlardı sütüm az olduğu için meme mama şeklinde ilerliyorduk adet olunca sütüm kesilir mi deneyimleyen var mı acaba