Kızlar bebeğim 2 aylık ve sadece anne sütü ile besleniyor reflüsü için bebeğimi az ve sık beslemem gerekiyor. Memeden ne kadar çektiğini anlayamam ama biberonda 80 - 90 cc veriyorum 2-3 satte bir. Şimdi 40 ve 50 cc olarak bölsem her saat başına bebeğim hiç uyuyamayacak sürekli kaldırmam gerekecwk nasıl yapabilirim 🤦🏻