Eliiif1 Bebeğim emerken çok hızlı emiyor kıpır kıpır oluyor sanki elinden alicakmisiz gibi krize giriyor ağlıyor, ağzındaki memeyi arıyor. Sizinki de böyle mi neler yapıyorsunuz