aselminatp Mnk16 kesinlikle kullanmayın ben kullandım ilkten fayda sağlarken sonda zararını görüyorsunuz bebeğim 10 gün kakasını yapamadığı oluyordu damlayı kesince yapmaya başladı aynı durumu eltim arkadaşlarımda yaşadı
begonvilhg Mnk16 biz de başlarda günde 4 defa, 4 damla kullanıyorduk. Kızım 1 aylıktı başladığımızda. Kisa bir süre sonra rahatlamayinca 8 damlaya çıkardı doktor. Hala günde 4 defa 8 damla kullanıyoruz.
Birprensesannesii11 Çok gazlı bir bebekte aktardan Muskat alin suyun içine rendeleyin ve için gazını çıkarmasına iyi gelir benim kızım kolikti ve bende çok ise yaradi ☺
Cansudeniz12 Mnk16 Banada 4 defa 10 damla şeklinde verdi doktor.Mutlaka kullanım efsane damla.Ben cok memnun kaldım.