Eliiif1 1 aylık bebekleriniz kaç kilo, kaç saatte bir emziriyorsunuz ve ek olarak kullandığınız bir şey var mi
Betul-08 Eliiif1 4 kilo sadece anne sütü 2 saatte bir emziriyorum geceleri bazen 2 buçuk saati buluyor
la_leomer Eliiif1 8 ogustosta sağlık ocağına gittik ilk ay aşısı için ozaman 4700 çıktı kilosu 2 saate bir emziriyorum ama bazen sütüm kalmıyor ozamanlarda mama takviyesi de bulunuyorum oda sma optpro veriyorum
stella Eliiif1 benim 4200 doğdu 1 aylık 5500. Mama günde 2 kere falan verdiğim oldu sarılığı geçsin diye. Genelde 2 saat dolmadan emmek istiyor gece gündüz. Aptamil ve hipp denedim aptamil daha iyi geldi bebeğime
Linaduygu Eliiif1 4600 kilosu sadece mama veriyorum sütüm maalesef yok. Yalnız çok çabuk acıkıyor 90cc veriyorum
la_leomer Yasirefeninannesi bazen 2 bazen 3 olabiliyor bazende gün içinde sütüm yetiyir hiç vermiyorum oğluma bıraksam 1 saate 1 emer beni iştahı biraz fazla bı ara eşim gece ben uyurken oğluma 75ml mama vermişti 1 saat sonra yine ağlaması olmuş eşim bişey olmuş zannetim benim kaldırdı emzirdim yedi uyudu yine 😅
Yasirefeninannesi la_leomer evet benimkide cok istahli benim sutum azdi baya gram kaybetti simdi simdi toparlaniyo mamadan sonra birde hemsireker sut vr diyo sadece sutum olsa sanki vermicem gbi konusuyolar
la_leomer Yasirefeninannesi benim doktorumda öyle demişti mama vermene gerek yok kilosu iyi diye dedim bazen sütüm olmuyir ozamanlar veriyorum artık yiksa çocuğu boş memeyi emdircek halimiz yok 😅😅🥰🥰🥰 sağlıklı olsunlar da başka bişey istemem
Semaan Eliiif1 daha 1 aylık degil canım ama kontrole gittigimizde doktor kilosu aynı dedi mama takviyesi yap mama veriyorum anne sütüne ek