Arife günü gecesinde yüksek ateş şikayetiyle tıp fakültesine gittik orta kulak iltihabı dedi augmentin şurup verdiler neyse başladık bi gün oldu yok 2 gün oldu yok ateş düşmüyor her seferinde götürdüm tabi orta kulak böle geç toparlar ddi kan alın halde almadılar 3 günün sonun da kısmen düştü bu ara da kusma şikayetimizde var onu da belirttim geçer annesi ddi 😡2 gün Normal gibiydi Cuma günü tekrar ateş durumu oldu başka bi hastaneye gittik direk yatış ddiler kanında enfeksiyon varmış gerizekalılar ilgilenmediği gibi dalga geçercesine sinirli değnek değiliz ya hemen düZeltelim diyo şimdi gitsem kafasına atsam şurubu 😡😡😡