Bebeğim 52 günlük. Gece daha çok olmak üzere bebeğim uyurken 3-4 saat emzirmediğimde göğsüm çok şişiyor ve nodüller oluyor. Normal mi hiperlaktasyondan mı? Böyle olmasını istemiyorum sonuçta bebeğim uzun saatler uyuyabilir. Bi de çok fazla önsütü bitirmesi gerekiyor bir anda. Gece son süte ulaşamıyoruz.