Kızlar bu satte yazıyorum napıcağımı bilmiyorum çünkü oğlumu sütten kesiyorum hemen hemen 1 haftadır gündüzleri içmiyo hiç içmiyo bıraktı geceleri azaltmıştım 1 2 kere tek veriyorum normalde 6 7 kere kalkıyodu içmeye
Ama düşündüm gece de bırakmam lazım cunku olmuyo gündüz yok gece var bugün başliyim dedim vermemeye saat 2 gibi bi uyandı vermedim nasıl ağlıyo nasıl bağrıyo çığlık kıyamet uğraştım baya salladım ninni açtım pes etti 5 gibi az önce falan yine uyandı yine aynısını yaptı uyudu böyle devam mı edicek anlamadım ben birde acıkıyomu acaba o yüzden mi böyle yapıyo anlamadım ki uyumadan önce yedirdim de iyice su veriyorum içmiyo ağlıyo bağırıyo biberona süt mü koysam versem içer mi ( biberon hiç kullanmadı almadı hiç ) napıcam bilmiyorum yardımınıza ihtiycım var