Gzmceylan Oğlum 20 aylık ve bir 12. Ayındam beri 10 kilo bazen gram olarak alıyor o aldığı kiloda gidiyor ama sabit 10 kiloda. İki defa aşı için gittik bişy demedi doktorlar normal mi hanımlar ve cok hareketli oğlum yemeğide aşiri yiyen biri değil
Esme1989 Gzmceylan benim oğlumda aynı ya 9.5-10 kilo arasında gidip geliyor ve 19 aylık olmak üzere. Aşırı derecede enerjik çom hareketli ve hiç yemekle arası yok iştahsız. Malesef boyuda olması gerektiğinden kısa 78cm civarında. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum çaresizim
Alabilgic3434 Gzmceylan bizimki de öyle yani 1 yaşından sonra baya yavaşlıyormuş 20 aylığız bizde bu ay iki kez enfeksiyon geçirildik ateşlendik vermiş hatta sağlıklı olsunlar da kilo alınır
elif_07 Gzmceylan aynı benimkızımı anlatmışsın. Uzun zamandır 10 kilodaydı daha yeni 10.9 kg olmuş. Çok yemek yer aynı zamanda çok hareketli. Ben de hareketliliğine bağlıyorum. Günde 4 kez kaka yaptığı bile olur.
Gzmceylan Esme1989 beslenmesine dikkat edicez ama hem enerjik hem de diş cıkatöa zamanı olunca ne yaparsak yapalim istediğimiz gibi olmuyor sağlıklı olsunlar herşey yoluna girer diye düşünüyorum
Gzmceylan Alabilgic3434 bizde bir kere ateşlendikten hasta olduk yasından sonra kilo alımı yavasladı sizin gibi olduk bizde doğru dıyorsunuz sağlıklı olsunlar yeter 🤲