Çocuk doğduğundan beri hiriltisi var gotrmedigim doktor kalmadı birşeyi yok diolar yapmadığım şey kalmadı bıktım artık kafayı yicem iki gündür aşırı derecede var zor nefes alior hiriltidan hastane doktor hepsinden soğudum artık şuan uyuyamior kaç saattie bende korkuorum nesi var die acaba neden böyle hırıltılı horlamali kafayı yicem yokmu bı yöntem ya dört aylık bu arada