Cemrisko14 Merhaba canım anneler, kızım tam 1 aylık oldu. Emzirmek için geceleri 3 saatte bi kaldırmalı mıyım? Kilo alımı vs alması gerekenin iki katı doktora sormayı unutmuşum sizler nasıl yapıyorsunuz ?
Betul-08 Cemrisko14 bebeğim bugün 1 ay 1 günlük hala 2 saatte bir uyandırıyorum 2. Aya kadar böyle ondan sonra gece kendi uyandığında emzireceğim doktorum böyle söyledi benim bebeğiminde kilo alımı çok iyi bu arada
Ayselmiros Cemrisko14 27 günlük 3 /3:30 saate kaldır ellemiyorum uyanmazsa iyice karnını doyurup uyutuyorum bide aynı kilo alımı bi anda hızlı oldu brnde böyle yapıyorum hiçbişi olmuyor canım
Cemrisko14 Betul-08 ben 10 günlüktü bıraktım uyandırmayı kendi kendine 3 saatte uyanıyor. Bu akşam 3 saati geçti en son emmesinin üstünden eşimle uyandırdık emzirdim. Çok zor uyumuştu uykuya direndi resmen bu akşam uyandırınca rahatını bozmuş gibi hissettim
Betul-08 Cemrisko14 biraz erken bırakmışsınız gibi geldi doktorunuz birşey demedi mi ben hep uyandırıyorum bazen o kadar zor uyuyorki uyandırınca çok zoruma gidiyor ama mecubur uyandırıyorum
Cemrisko14 Betul-08 demedi açıkçası bunu söyledim mi hatırlamıyorum ama 1 aydan sonra 4 saat uyuyabileceğini söylemişti zaten 3 saat en fazla uyuması bazen daha erken uyanıyor şöyle acıkınca uyanıyor ona bırakıyorum
Betul-08 Cemrisko14 her doktor farklı demek ki sizinde kilo alımınız iyiymiş kafanıza takmayın o zaman uyandığında emzirirsiniz çok zor allah yardımcımız olsun
Cemrisko14 Betul-08 gerçekten yenidoğan dönemi çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun. Atak dönemi sanırım iki gündür çok huysuz bu akşam resmen uykuya direndi. Siz nasıl uyutuyorsunuz?
Cemrisko14 Tazeanne3434 sık sık emziriyorum tabi ama uykusundan uyandırmıyorum kendi kalkıyor 3 saatte
Cemrisko14 Ayselmiros evet evet ben de ellemiyorum uyutana kadar canım çıkıyor zaten bir de kaldıramam 4 saati geçerse uyandırırım ancak