Mrysmg Her gün ağrısını çekiyorum bel ve asagim komple agriyor ayak parmak uçlarıma kadar.kullandiginiz ilac var mi emzirirken sorun oluşturmayan ve iyi gelen. Napcam bilmiyorum çok yoğun ağrılar
Aselinannesii6 Mrysmg her gün ağrıyosa keşke bi kere sağlık ocağına gitseniz hiç yoktan bi krem verirdi kas gevşetici emzirdiğiniz için burdan ilaç söylemek çok doğru olmaz ptesi gidin derim ben çok çok geçmiş olsun
Mrysmg Aselinannesii6 allah razi olsun teşekkür ederim merhem ilac var ama hic faydasını görmüyorum 5 senedir var zaten tedavi de yok bu zamana kadar. Randevu aldim ama bilirsiniz uzun zaman sonraya veriliyor bugun ayri zor geciyor bebegimi emzirirken ilgilenirken vs cok zorlaniyorum o yüzden yazdım