Sebusebu bu bebısler ınsanı kanser eder😁🥰 ben hıc yemıyordum nasıl yasıyordun sasırıyorduk dıyorlar🤣 kan degerlerım falan da cok ıyıydı zayıftım da. Annem yıllarca doktora goturdü bos yere resmen. Zorlamak cocugun psıkolojısını de etkılıyor ben etkılendım. Babam mangal cok yakardı adam yaktı mı bana cınnet gelıyordu kacacak yer arıyordum😵💫 ne zaman kı dr zorlamayın kendı yer dedı bunlar benı rahat bıraktılar sonrasında az da olsa yemeye basladım tabı yıne cok degıl. Bana yetıyordu ya hıc ac oldugumu hatırlamıyorum. Aglıyor mu bebısınız sureklı sglama varsa aclık nedır bılmıyordur kızım da oyle. Memeye yapısıyor süreklı aglıyor huzur vermıyor. Sızın bebıs meme almıyormus ama dıger turlu huysuz mu sureklı. Gece cok uyanıyor mu. Bunlar varsa kesın aclıktan. Kızıma oynatarak kandırarak verdıgımde bıraz daha ıyı oluyor. Ama genelde yemedıgı ıcın patlayacak bomba gıbı hazır beklıyor. Bır bakmıssın kendını yere atmıs aglamıs😒 kac saatte bır verıyorsunuz ek gıdayı, yogurt peynır tarzı seyler yiyor mu. Ben corbalarına mama katarak alıstırdım bıraz bıraz. Bır de hep sulu yedı hıc katı yemezdı ekmek falan dogramadım hıc. Cok nadır tat farklılıgı olsun dıye ekmek batırıp verdıgım oldu tabı. İştahı olmayan bebiş kılo almayabılıyor bır de sımdı daha da hareketlenmıstır ondan da kılo alımı azalıuor