Zynpozen Merhaba arkadaşlar oğlumun 22 eylülde dogum günü var 1 yaşına giriyo. Nasip olursa aile arasında kutlamayı düşünüyorum. Bana çok abartı olmucak dogum günü konsepti önerir mısınız? Birde malzemeleri satın alabilecegim güvenilir site veya sayfa var mı bildiğiniz?? Ilk çocuğum o yüzden acemiyim biraz bu konuda 😊
Ebru-isil Zynpozen magnet anahtarlık vb dağıtılacak şeyler arıyorsanız digitalmagnet. net i öneririm. Parti malzemeleri için Trendyol ve hepsiburadan puanı yüksek olan satıcılardan tercih etmiştim ama 2 yaş gününü parti malzemeleri satan yerden almıstım. Balon zinciri kullan at masa örtüsü masa süsü ve kek standı falan şeklinde. İlk doğum gününde arı vız vız şarkısını sevdiği için arı ve arı maya benzeri şeylerden yapmıştım pastasını da kendimiz yaptık bal Peteği şeklinde. İkincisinde de paw patrol şeklinde idi fotoları şu şekilde onda da kendimiz yapmıştık herşeyi
Flower123 Zynpozen benim oğlum da 21 Eylül de doğum günü bende fikir ariyoeum ben kimseyi de davet etmek istemiyorum bı köşe oluşturup orda fotoğraflarını çekmek gibi bı dusunfem var bakalım
Tugbasaglamm Zynpozen oğlum olsaydı harry potter konsepti düşünebilirdim ben , :) masa hazırlarsınız iksir şişeleri koyabilirsiniz içine çeşitli boyalar , süs kabağı koyabilirsiniz  Kızımın ay çekiminde cadı yapmıştım belki fikir olur :)
Zynpozen Ebru-isil Teşekkür ederim çok güzel olmuş bayıldım 😍😍rabbim nice güzel hayırlı yaşlar göstersin bebeginize😊
Flower123 Tugbasaglamm çok güzel fikirler var köşeye balon asiyorlar 1 yaş balonu ayriyeten bir de güzel pasta gayet güzel oluyor kimseyi çağırmaya kafa patlatmaya gerek yok