Selin3561 Berrinsoyagazi14 agrı bır yerde sabit kalmıyor dolaşıyor sozınde öyle mi basım sürekli agrıyor
Berrinsoyagazi14 Selin3561 tam dediğiniz gibiydi kafamda bir ağırlık şeklinde başladı sonra başımın içinde bişeyler yer değiştiriyor gibi okadar ağrıdıki dün sabaha karşı uykumdan uyandırdı 🤦🏻♀️
peri_masali 26 temmuzda pozitif olduğumu öğrendim. Önce sıtma tuttu sonra eklem ağrıları baş ağrısı oldu ateşim çıktı. 4 gün sürdü rahatsızlığım ama biraz ağır atlattım. Şuan herkeste belirtiler değişiyor ateş yapmayan da oluyor. Bize eşimin iş arkadaşından bulaştı hastasın test ver demişler ama bana güneş çarptı demiş test vermemiş o kişiden eşime sonra da bana bulasti. Odasını ayırdık hemen esimin ama fabrikada hızlı test kiti negatif çıkınca 1 kere odasına ateşini ölçmeye girdim hemen geçti… Çok geçmiş olsun hepinize 🌸
Tazeanne3434 Bebekannesi60 2. Ve 3. Gün ateşi baş ağrısı boğaz ağrısı oldu 5. Günden azaldı belirtiler benim öksürük ve nefes darlığı da olmustu inşallah olmaz sizde çok zor rabbim şifa versin 20 gün oldu halen toparlanamadım imkanınız varsa bi serum takviye alın rahatlatıyor
Derensk Bebekannesi60 bir gün oncesinde. Dizlerimde assagisi ayırmaya.basladi ertesi gün aksama kadar devam etti sonra.daha çok.arrti artarken bi yandan atesim cikti gece aile gittim covid eve geldim sabaha.ladar devam etti sinra ağırlar gecti bugün 3. Gün sadece halsizlik var ve de uykum gelior cok baska bi belirtisi olmadi
Balkupu Bebekannesi60 benim hiç ateşim çıkmadı eşiminde çıkmadı, hatta sadece burnum fln akıyordu biraz vucut ağrısı vardı, normal grip gibiydim illa ateş şart değil
Ece__ Bebekannesi60 benim ilk öksürükle başladı, önce eşim oldu ondan bana bulaştı onda da önce öksürük vardı. Sonra sırayla boğaz ağrısı, eklem ve kas ağrıları, ateş, halsizlik, baş ağrısı öksürüğe eşlik etti
-manisa45deniz Bebekannesi60 sırt ağrısı 2 gün sonraki gün boğaz ağrısı 2 gün3 gün bunların hepsi ve şiddetli. Ateş baş ağrısı tas koku kaybı
Selin3561 -manisa45deniz bende de ateş dışı hepsı var koku ve tarlaydı yok bırde ama üşüttüğümü düşünüyorum klımanın karşısında uyumuşum o yaptı dıye düşünüyorum tüm sırtım kemıklerım agrıyor bebeğimde de ateş olurdu covid olsaydı dıye düşünüyorum