Gecmeyen kasıntım vardı Bana bir ihtimal uyuz olabılırsın dedı dr. Yanı emın olmayarak. Yıkanabılecek seylerı yıka en az 50 derece ama ne kadar yuksek olursa o kadar ıyı olur. Dusukte yıkadıklarını mutlaka utule yoksa da yıkadıktan sonra bır posete koy bır hafta hava almasın yıkanmayacakları da aynı sekılde posetle dedıler. Ben ayakkabılra kadar posetledım sonra dayanamayıo yıkadıgım oldu. Perde halı her sey ama her sey yıkanmalı. Kanepelerı sıcak su ıcıne deterjan koyup sıldım sonra uzerıne bır de sırke ıle. Epey zahmetlı yoksa tekrar bulsabılıyormus. Ya da gectı gıbı gorunup tekrar cıkıyormus. Benden kımseye bulasan bır sey olmadı tam bır sene kadar kasındım psıkolojım alt ust oldu, ıkı uc kez uyuz tedavısını uyguladım en son pes ettım bıraktım tedavıyı kı zaten fazlası zarar.resmen ıntıharı bıle dusundum. Sonra vıtamınsızlık cıktı. Vıtamn kullandım 3-5 gun sonra azalmaya basladı oyle oyle gectı. Zaten emın olmayarak vermıstı dr bos yere egzamam kurulugum da arttı😵💫bebısınızın nerelerınde var acaba vıtamınsızlık falan mı bende kansızlık ve d vıt eksıklıgı cok fazlaydı