İyi geceler kızlar kızım iki yasinda nerdeyse kıştan beri burnunu karıştıriyor artık tık oldu zannediyordum burnu kuruduğu icin yapıyor sanıyordum ama biz akraba bana bunun bağırsaklarında solucan olabilir kasiniyordur dedi ihtim vermedim ama şuan aşırı korkuyorum :((. Nette dışkıdan anlabilecegi yazıyor napcam Dr nasıl bir tedavi uyguluyor biliyor musunuz?