37+4 haftalık doğduk. 2 kilo 730 gr. Bizim de 37. Hafta kontrolümüze kadar herşeyimiz çok iyiydi sonra 37. Hafta kontrolümüz de bebeğim 2 hafta öncesi benden beslenmesini bırakmış ve kilo kaybetmeye başlamış bu sebepten dolayı 37+4 günlükken sezeryan oldum. Şuan sağlığımız kilo alımımız çok çok iyi Allah’a şükür 🙏