Norveckizi ah böyle şeylere takılma lütfen. 38+3 De 3 kilo doğdu oğlum şuan 3. Aya yeni girdik 6 kilo oldu bile. İlk doğduğunda herkes çok küçük çok küçük diyip durdu yolda gören de dedi tanıdıklarda dedi ama hiç takılmadım. Görümceminkiler hep 4 falan doğduğu için kıyasladılar bile. Önemli olan çocuğun dinç olması. Ben ve ablamda 2800 civarı doğmuşuz ama annemde diyor cin gibiydiniz diye. Kimsenin kilosu ile kıyaslama bebişini. Sağlıkla kucağına aldırsın Rabbim önemli olan o.