Lyla____ Kizlar bebegim 28 günlük oldu şimdi bebeğimin kafa yapisi uzun yann yatmayı cok seviyor sureklinyan kafası bugün şunu fark ettim bebeğimin kaş tan sonrasını kafasının sisik iki tarafı da bu kötü bisey mıdır ne olur yardım edin
Beraninannesii Lyla____ Sürekli çevirin yanında olduğunuz zamanlarda yan yatırmayın arkasıda şekil alsın.😇
Neseuygar08 Lyla____ ben her emzırmeden sonra bı dıyer tarafa cevırıyodum sağ yatırdıysam bidahakınde sola taraf yatırıdım süreklı yaptım bunu bı tarafı cok sevıyo dıye ole bırakmayın süreklı cevırın
Lyla____ Neseuygar08 tam olarak bende öyle yapıyorum ama simdi bu kaşın dan sonrası sanki üste gire sis gibi neden olabilir sizce
Nurakseki Benim minnoşumda öyleydi Hamileyken 28.haftadan beri doğum pozisyonunda olduğu için kafası çok uzundu. Ben hep yan yatırıyorum. Geceleri 2 saatte bir uyanmasa bile öteki tarafa çeviriyorum kulağı ağrır diye. Şuan 4.5 aylığız gayet düzeliyor
Neseuygar08 Lyla____ bilemıyorum ama sıze oyle gelıyodun belkı sureklı aynı yöne yatmadığı sürece bısey olmaz bıde cok yumuşak zemine yatırmayın