Merhaba kızlar sanıyorum ki yaptığımız yaz tatilindeki fotoğraflara baktıkça kendimi bunalıma soktum 🙄 hiç öyle zayıf olup bunalıma giren bir tip değilim boyuma göre kilom gayet normalde hamılelık öncesi 1.76 73 kg hamılelıkte bir 13 kilo aldım, şuan 80 kg ile hayatıma devam ediyorum ama ne yazılı tüm kilo bacaklarım ve simit bölgemde birikmiş ve selülit görüntüsü başlamış bende dediğim gibi bie bunalım durumu at kılı fırça selülit kremi yüz için serumlar falan birsürü şey aldım gel gör ki bugün selülit kremini sürdüm ve kafamda bir lamba yandı “Emziriyorum!” Biraz araştırdım hep bir kafa karışıklığı kimisi kullanılır kimisi kullanılmaz diyor. Doktorumuza sormaya çekiniyorum varmı arkadaşlar doktoru ile bu tarz kremler konusuna görülen onay alan almayan ? Duruma göre kullanacağım çünkü 🙄