Anne24 Sağ göğsüm daha çok şişiyo boyutuda diğerinden büyük oldu solu çok emzirsemde sağsamsa düzelmiyo napmal gerekiyo çok çirkin duruyo moralım bozuk 🙄🙄
Ftmsvnc Anne24 valla benimde öyle sağ göğsüm daha büyük ve sarkık yamuk duruyor Bi çözümü olduğunu sanmıyorum malesef
Nebicimanne Anne24 benimde oyle sol mastitten dolayi kuculdu sutu azaldi sag kocagidi emzirme bitince anca duzeliyormus
Mrym_53 Anne24 benimde aynı canım sağ göğsüm kocaman sol göğsüm minicilk ama ikisindede süt var boyutları farklı sadece ki ben bi birini bi ötekini emziririm her zaman olduğu gibi düzelme yok çok komik görünüyor ama yapacak bişey yok
Reyyan-Lara Benim düzelmedi sol küçük sağ büyük sütyen takmadığım zaman bi garip duruyor hatta sağı fazla emzirmişsin diyorlar anlamadım gitti