Nurakseki Kızlar bebeğimin çişi çok az koyu. Ama çok terliyor emerken uyurken. Beslenme yeterli. Bebeğim 4.5 aylık. Herhangi bir enfeksiyon belirtisi yok. Birkaç gündür bu şekilde. İdrar çıkışı çok terledipi için eskiye göre azaldı. Süt miktarı iyi yeterli. Başına gelen var mı?
eylul19 Nurakseki enfeksıyon olması ıcın ıdrarda koku ,kusma ,ates ,huzursuzluk ,ıdrarının yaparken aglama gbı olayların olması lazım.koyuluk sıvı azlıgındandır.yada ıdrarını uzun sure tutmasından kaynaklabılır.
Eylulllllll eylul19 doğrudur lakin bun belirtiler enfeksiyonun ilerleyen aşamasında görülür . bu noktada antibiyotik tedavisi gerekiyor . Largopen , zimaks vs gibi . Mesele idrarda bakteri üremesini hafif düzeyde tutabilmek . Bunun icin de olması gereken; istisnasız her ay düzenli idrar örneği verilmesidir . Bebeğiniz yapısal olarak enfeksiyona yatkın olabilir. Benim yavrum böbreğinden dolayı takipli . Detaylıca araştırıyorum. Sizinle de paylaşmış olayım. Sık enfeksiyon, sistit oluyor ise çocuk nefroloji bölümüne başvurunuz . Geçmiş olsun dilerim .✔️ Nurakseki