Bebegimm1 Cennetnur kulagi agriyorsa doktora goturmeniz gerekli.sadece elini goturuyorsa kulagi agridigi anlamina gelmez bi donem benm bebegimde yapiyordu aşıya gitmisken doktora muayne ettirdim bir sey yok dedi snra kendi doktoruma gittim oda bakti bir sey yok dedi eger kulagi agriyor olsa huysuz olur ve kulak yanlarini bastirdiginda agri yapar aglardi demisti.yani siz doktora muayne ettirin bir sey yapmayin evde daha kotu de olabilir
Elika00 Cennetnur elini kulağına koyması dişten de olabilir. Takip edin endişe ederseniz doktora götürün kulak iltihabı da olabilir çünkü
Sibel3455 Cennetnur benim oğlum uykuya geçeceği zman kulağı ile oynuyor, aglaması huzursuzluğu yok, alışkanlık ilerleyen zamanlarda bırakır die düşünüyorum, sizde ağlama huzursuzluk var mı
Cennetnur Öyle ağlaması huysuzlugu olmuyor sadece kulağını tutuyor. Doktora götüreyim her ihtimale karşı.