happylife1 16 Aylık bebeğimi memeden kestim. Ama ne mama ne de devam sütü lçmiyor. Ne yapicam. Illa bunları tuketmesi mi gerekiyor
bidemir Devam sütünün içinde çok fazla şeker var içmesede daha iyi olur onun için zaten . Eğer yemeklerimi güzel yiyor öğün atlamadan gün tamamlıyorsa mama içmesinede gerek yok . Bence istemiyorsasaten hiç vermek için uğraşmayın