Rabiaa12 onceki yorumumum baş cumlesini yineliyorum “ben kasik mamasiyla ilgili yorum yapmadim” , buna yonelik yorumu siz yapmissiniz, ben aylik alimin altinda oldugunu soyledim. Sizde doktor karar verir dediniz. Bazi seyleri bilmek icin doktor olmaya gerek yok , tipki kasik mamanin zararini bilmek icin doktor olmaya gerek olmadigi gibi. Burada ne yargi dagitmasindan bahsediyorsunuz anlayamadim? Ben size kendimle ilgili konuya yonelik ornek verdim safece. Neden farkli algiliyor ve farkli yone cekiyorsunuz? ’açsa kabul ettik" diyorsunuz ama ben 200 gr. Almasi ac kaldigini gosterir deyimce tepki veriyorsunuz bu ne celiski? ‘biz burda 4 aylik bebek icin kasik mama erken diyoruz’ demissinizz, yine ust yorumumda belirttigim gibi ‘anne sutu yetersizliginde tek alternatif devam sutu’ dedim. Bu cumlemin ustine hala kasik mama erken diyorum gibi yorum yaziyorsaniz, ya anlama konusunda ciddi sorununuz var. Ya da okuduklarinizin ne manaya geldigini cikaramiyorsunuz. Tekrarlayayim ‘ben aylik kilo aliminin az oldugununa degindim. Kasik mamasi elbetteki kullanilmaz. Bunu savunmuyorum. Tek alternatif devam sutu’ artik baska yere cekmezseniz sevinirim. İyi aksamlar