Vanilyaaa Selam kızlar İstanbulda piknik ve mangal yasağı kalktı mı ? Yakın zamanda gidenler bilgi verirse sevinirim 😊
2maviboncuk Vanilyaaa Yarın gideceğiz biz gittimiz yerde doğalgazlı mangallar var kilo başı pişirme fiyatı alıyorlar sadece bilere gittik çok beğendik yarın yine gideceğiz ümraniye millet parkı çok güzel yapılmış internetten baka bilirsin
MilkLover Vanilyaaa mangal yasağı sınırsız uzatıldı, piknik serbest👍 yarın florya ormana pikniğe gidiyoruz🥰
Show_must_go_on Vanilyaaa yasak devam ediyor bu gün kemerburgaz bahçeköy yolundan geçerken gördüm daha yeni ☺️
Vanilyaaa Balkizlarim canım temmuzdan beri yasaktı Kemerburgaz tarafına gittik hep afiş asılıydı semaver ve mangal yasak diye girmedik siz ne tarafa gittiniz acaba? Konum neresi
Balkizlarim Vanilyaaa Maçka , sütlüce tarzı idi bizim 🥰 dediğin bölgeyi bilmiyorum oraya deniz için gitmiştik ama piknik için denemedik 🌻
2maviboncuk marscicegi 2hafta önce gittik kilo başı 5tl biz 53tl ödedik çıkılmada araç ücreti 10tl ödedik tuvaletleri parkları falan var gayet temiz güzel biryer pişirme yerlerinde hazır kaynayan sıcak su bile hemen çayın demleniyor 😊