Tusero Kaşıkla doyması için biraz büyümüş bebeğiniz. Sağdığınız sütü biberonla verseniz memeye tekrar dönene kadar? Meme reddiyse okuduğum kadarıyla bazılarında geçiyor, bazılarında geçmiyor. Yakında üç aylık olacağız. Doğduğu ilk haftadan beri ara ara meme reddi yaşıyorum. Tamamen reddetmiyor, memeyi alıyor ama sonra huysuzlanıyor. Cebelleşiyoruz. Ama emzirmekten hiç vazgeçmedim. Bazen yorulduğumu hissediyorum ama elimden geleni de yapmış olmak istiyorum. Aylarca meme reddiyle uğraşıp bu süreçte sağdığı sütlerle devam edip en nihayetinde memeye tekrar döndüren bir yakınım var. Olabiliyor yani. Ben de ne yapıyorum pozisyon değiştiriyorum. Özellikle yatarak emziriyorum, sanırım öyle daha rahat ediyor. Siz de bir deneyin isterseniz. Baktım hiç olmuyor o sıra zorlamıyorum kısa bir süre sonra tekrar teklif ediyorum. Son olarak, neden reddediyor onu bulmak lazım ki çözüm üretesiniz. Ben mesela şunu farkettim, sağ mememde süt daha az ve genelde onda sorun yapıyor. Artırmak için sağmaya başladım gibi. Ne diyeyim dilerim en kısa zamanda atlatırsınız, atlatırız 🌸