Aloneeee Mavi1_ozdenir ritim bozukluğum var ayrıca nabzım aşırı yüksek atıyor. Emzirirken birşeye dikkat etmem mi gerekiyor ki
Elis61 Aloneeee nabzınız kaç? Bende bugün tansiyonuma bakarken nabzım 55 cıktı dusuk mu diye kafama taktım. Devamında ara ara baktım 54/59 arası cıkıyor. Bir sorun mu emin degılım dogum yapalım 2 ay oldu
Buglem_Bugra Mavi1_ozdenir 100 üstü taşikardi oluyo canım bende de vardı yıllardır Mart’ta bı yükselti 1000 lere çıktı ilaç fayda etmedi acil ablosyo oldum