duyguanne M987 tutmayınca tutmuyor 😂 avent , chicco , bibs , nuk, wee baby kimden ne duysam aldım bakkal emziği dahi aldım tutmadı 😂😂😂
zynn M987 yani bazen ucuz bazen pahalı emzikleri tutuyorlar şans isi alip deneyeceksiniz, emzik tutmasa sizin icin bir problem olacak mi veya ona gore alip deneyin
Sema_arya_linda17 M987 benim bebeğimde 1 aylık hepsini denedim hiç birini tutmuyor öğütüp kusuyor malesef benimde çok hoşuma gidiyor emzik tutan bebekler ama şans malesef 🫤
ogretmenanne- M987 benim bebeğim 40 günlük hep bilinen markaları aldım başta hepsini tuttu ama şu an sadece aventi alıyor👍🏻çünkü bence direkt damağına oturuyor, bir şans verin derim
Hasine M987 valla canım 2 ay boyunca her emziği denedim ve bebeğim kolik bı Bebekti 2 aylık avanat aldım hemen tutu şimdi 5 aylık onsuz uyumuyor
Elfvli M987 1 hafta sonra 2 yaşına girecek 3 marka emzik denedim tutmadı. Diğeri de 6 aylik oldu . Oda asla emzik almadi. İkisinde de bir eksikliğini hissetmedim cok şükür. Emmesede oluyor.
ece_arel M987 tutmuyorlar boşuna almayın tutan bakkal emziğinide tutuyor aklına hangi marka gelirse denedim hiç birini tutmadı tutmuyor 5.5 aylık artık tutmasın zaten😂dişleri çıkıcak yakında
Hellomoto M987 benim bebegimde11 aydir hiç tutmadı hepsini denedim doktora sordum memeden ayrılmıyor emzige alışsın dedim yok kötülük yapmış olursun dedi
Nurozcn M987 bende bir sürü alıp denedim tutmadı iyikide tutmamış diyorum şimdi. Belkide bağımlı olacaktı bıraktırmam zorlaşırdı. Emzik çokta gerekli mi bilmiyorum biz bi eksikliğini yaşamadık