Azraadaa benim bebeğim doğar doğmaz yoğun bakıma girdiği için meme reddi yaşadık, avent almıştım doğmadan önce ama şu an hepsini bırakıp dr browns kullanıyoruz, acenteleri satacağız büyük ihtimal..dr browns kolik bebekler için gaz sancısına iyi geliyor, umarım biberona hiç ihtiyaç duymazsınız ama illa alacağım diyorsanız siz de araştırınca görürsünüz zaten dr brownsa şans verin derim.