bidemir😊 deep teknik bilişim yazarsaniz nete numarası vs. Çıkıyor. Batıkent metroyla ulaşımı çok kolay. Ben de armut uygulamasından buldum burayı, hala böyle esnaf kaldı mı ya diyorum. Ekran koruyucuyu içinde ücret almadılar. Oyle kibar, nazik ve hakkı kadar ödeme alan bir yer. Yinede umarım ihtiyacınız olmaz😊