Kızlar 9 aylik bebegim var kabız oldu bu gece çok ağlıyor uyuyamiyor fitil verdim ama hala ağlamaya devam tam olarak yapamadı arkasından hemen lavman yapsam sorun olur mu çok rahatsız oluyor masaj yaptım ama yok banamısın demiyor daha önce deneyen var mı zararı oluyor mı