Elifff11 Kızlar sezeryan sonrası dikiş yerimin hemen üstünde şişlik oluyor oturduğum zaman ödem mi yaptı normal mi doktora gitsem mi bilemedim panik oldum bu durumu yaşayan var mı 20 gün falan oldu bide hala uyuşukluk var
Busragul1 Elifff11 benimde oldu öyle sonra iltahap akmaya başladı, önce hafif kan geldi sonrada iltihaplar aktı, böyle olursa korkma, ama doktorunu bilgilendir