gamsse0 Kızlar kızım 8 günlük ve doğduğundan beri sürekli gün içinde 10 kere felan hapşırıyo doktor kontrolüne düzenli olarak gittik 3 kere doktora hep sormayı unuttum hapşırması dışında bi sorun yok çok şükür neden hapşırıyo olabilir
Mercan28 gamsse0 benim bebeğim 52 günlük bizdede doğduğu günden beri hep hapşırıyor burnu kuruduğu için hapşurur dedi doktor bebis damlasıyla her gün bi kaç kez burnunu temizlememizi söyledi
atesvesu gamsse0 sezaryan dogum oldu benim ve bebegım karnımdan cıktıgı gibi hapsurdu 😂 dünyaya alerjisi var cocugun. 🤭 Cok normal yani canım benim ilk defa korkularla karsılasıyor ve suan tam polen zamanı bazı bitkiler ıcın
HerseyimM54 gamsse0 burun tüyleri doğumdan sonra oluşuyor bu yüzden çok sık hapsiriyorlar oda bir süre sonra geçiyor
curly_mom gamsse0 çok normal bi durum.. ben doktora sormuştum hapşırmayla hastalık belirtisi olmaz yeni doğan bebekler her zaman hapşırabilir normal, demişti..
gamsse0 Mercan28 atesvesu busarin HerseyimM54 curly_mom Belizinmommm simiyyy Mihrimahim16 Momismoms Kızlar hepinizden Allah razı olsun içim rahatladı yeni anneyim hiç bi bilgim yok anne olmak hapşırıktan bile korkmak demekmiş 🤦🏻♀️
busarin Evinizde klima çalışıyorsa kuruluk yapmıştır. Kuruluktan sebep burnuda dolmuştur. Tek nefes kaynağı burnu olduğu için refleks olarak hapşırma ile sümüğü atmaya çalışıyordur. Serum fizyolojik ile temizlemeniz lazım. Eğer burnunu açmazsanız emmede de sıkıntı yaşarsınız.
Belizinmommm gamsse0 burnu tıkalı olabilir belki o yüzdendir yinede doktorunuza danışırsınız tekrar ederse
simiyyy Normal hapşırması amniyotik sıvı hala içinde bununla ilgili başka doğal etkenlerde var tabi. Korkmayın
Momismoms gamsse0 çok normal hapşırmasi.ben doktora sormuştum ciğerlerindeki suyu atıyor hastalık belirtisi değil demişti