2 ay 18 günlük şu an. Bir süredir ben gece uyandırmıyorum çünkü kendisi üç saatte bir gaz sancısıyla tepinerek ve ağlayarak uyanıyor. Acaba o uyanmadan uyurken ben uyandırsam ve beslesem gaz sancısı yaşamadan ve çok ayılmadan uyumaya devam eder mi? Yoksa sonuçta o gaz var, ben uyandırınca yine aynı şekilde ağlar mı? O zaman da boşa erken uyandırmış olurum. Uykusu da sorunlu çünkü