demet2375 merhaba , benim de ikizlerim 2 ve 2.400 doğdular ben hastane de hipp verdiler diye hipp devam ettim tabi kg alımları iyi olmadı aptamil prematil önerdi doktor bana başta onu kullanmam gerekiyormuş 3.5 4 kg olunca onu bıraktık aptamil presyneo diye mama var ona geçtik 3 aya kadar falan da onu kullanıp normal mamalara döndük