Asel4175 Kızlar iki ay oluyo sezeryan doğum yaptım dün iki ay sonra ilk defa regl oldum dün normaldi ama bugün aşırı çok oluyo bebeğim emiyo sizce bu durum normal mi onceden de çok olurdum ama bu kadar değil aynı durumu yaşayan var mı
TOSPAMMM17 Asel4175 benim 6 ay oldu arada çok yoğun geçirdiğim dönemler oldu anneme sordum doktorluk bişey var mı gideyim mi yoksa kan kaybından ölcem dedim normal dedi 7 gün boyunca çok yoğun görmüştüm hatta çocuğun bezlerinden takmıştım ped yetmiyordu
Denizanasi92 Asel4175 sorun yok canım ben doktora gittim bu yüzden eğer 2 günden fazla sürerse yoğunluk gel ilaç vereyim demişti benim bazı aylar 2-3 gün aşırı yoğun oluyor (gece külodu ya da depend kullanacak seviyede ) sonra azalıyor bazı aylarda aşırı az geçti 6 ay oldu doğum yapalı
Asel4175 ParSelin çok korktum bende ped yetişmiyo takıyorum afedersiniz bakıyorm kanıyo hissediyorum bi yandan da diyorum Allah korusun baika bişe olsa ağrım sızım olur
Asel4175 TOSPAMMM17 ay banada öyle ped yetişmiyo bugun 3 günüm hafifler belki dedim yok aynı dünkü gibi çok korktum bende ama biliyorum regl başka bişe olsa Allah korusun ağrım sızım olur
Asel4175 Handeasel bu nedir böyle ya valla ped dayanmıyo delircem çok yoğun inşallah yarın hafifler neden böyle acaba aylarca olmadık ondan mı
Asel4175 TOSPAMMM17 ilk doğumum birde üstüne böyle çok olunca bide sezeryan oldum korktum neoluyo felan diye inan ped dayanmıyo şuan azalıyo gibi yarın 4. gün artık
Edanur666 Asel4175 benimde cok oluyor ya bu 3. Kez adet olusum 4 ay once dogum yaptim ama doktora gidicem halsizlestim iyicene valla
Edanur666 Asel4175 dogum yaptim 40 im cikana kadar lekelenme oldu sonra her ayin ortasinda adet gordum ve asiri yogunlukta oldu