benim belim de 3 diskim gitmiş vaziyette bacağıma vurmuyordu, bel ağrılarım çok olduğu için profesöre gitmiştim sorduğu ilk şey hapşurduğunda ve öksürdüğünde o ağrıyor dediğin kemik sızlıyor mu olmuştu ve gerçekten çok vuruyordu oraya hapşurduğumda falan sonra film çekti öyle ayrıntıları gördük, çok geçmiş olsun ihmal etmeden gidin muayene olun. Düzenli yüzme veya pilates bel ağrılarına çok iyi geliyor. Bir haftalık fizik tedavi de genel olarak toparlalıyor. Kas gevşetici sürebilirsiniz. Bir de sıcak havlu su torbası işe yarıyor.