MerveBostan Kızım 13 aylık aylık bağırsak enfeksiyonu kapmis ishal istahsiz sürekli ağlıyor bağırsak enfeksiyonu geçiren bebek anneleri bu süreçte neler yaptınız bilgi verir misiniz ?
eylul19 MerveBostan antıbıyotık kullandık gectı.bıde probıyotık kullanın kı bagırsakları duzenlesın yararlı bakterıler cogalsın.bol sıvı alımına dıkkat edın
AfraZ MerveBostan antibiyotik kullandik ve probiyotik Hastanede yattik atesi düsmedi bizim üc gün Istahsizdi mama veya emiyorsa emzirin ek gidada zorlamayin o yavas yavas baslicak yemeye Allah sifaversin Probiyotik alin mutlaka
MerveBostan eylul19 çok teşekkür ederim bugün başladık bizde antibiyotik kullanmaya. Ne kadar süre sonra geçti
eylul19 MerveBostan ılac 5 gunluktu ztn daha kullanmaya basladıgımızda tesır ettı ılac bıtıncede normale dondu
MerveBostan AfraZ bizde şuan antibiyotik ve probiyotik kullanıyoruz 2 gundur ateşi devam ediyor hala calpol ve döven veriyorum yarinda devam ederse hastaneye götürmeyi düşünüyorum 😢
Taze1mom AfraZ geçmiş olsun şu an biz aynı durumdayız 3 gündür ateşi 38,5 dan aşağı düşmüyor bugün antibiyotik başlandı enfeksiyonu 35 çıktı 🤦🏻♀️ Aklım çıkıyor bir şey olacak diye
ipekk05 MerveBostan nasıl oldu bebeğin canım benim kızımda 13 aylık aynı şekilde bağırsak enfeksiyonu oldu ishal ilk günler günde 7 kere kaka yapıyodu bugün 4. günü dünden beri ikiye düştü kaka sayısı ama hala sıvı yapıyo doktoru emzirdiğim için ilaca gerek duymadı bol bol emzir dedi birde probiyotik verdi