Civciv21 13 ay oldu doğum yapalı, birkaç gündür akıntım çok fazla vardı bugün de epizyotomi yapılan yerin yandığını hissediyorum, dokunduğumda acıyor. 1 yıl geçmesine rağmen bunu yaşamam normal midir?