Merhaba anneler, oğlum 4 aylık. 5 aylık olduğunda işe başlayacağım. Ama haftada 3 yarım gün o da. Sorunum şu. Bebeğim benim dışımda hiç kimsede durmuyor. Dakika geçmeden ağlama krizlerinie giriyor. Babannesi bakacak. Alıştırmaya çalışıyorum ama olmuyor her seferinde öyle krize giriyor ki sesi kısılıyor artık. Bu normal mi 1 aya düzelir mi?