OgretmenimKukla Ağlamaktan dolayı kızarıklık veya leke tarzı şeyler olabilir. Kızım 4 yaşında geçen gün inanılmaz derecede ağladı ve tüm yüzü leke gibi kızardı. Bayağı aralıklı ve sanki boyalı gibiydi. Sakinleşip vücudu soğuyunca geçti tabii. Ama yoğun ateş ise covit te olabilir. Ben sadece Ateş şikâyeti ile doktora aldım oğlumu 5 aylık kendisi PCR testi istendi ve pozitif çıktı 🤦🏻♀️ dikkat edin derim. Geçmiş olsun