Annelerim Kaç günde bir yapıyor bebişleriniz? Bebeğim 3 aylık.. emziriyorum .5 günü buluyor nerdeyse 1 haftaya yakın😞 bunu kafaya takmaya başladım artık .özellikle yaz başından beri çiş az yapıyordu terliyor diye acaba bu da mı bu sebepten böyle oldu ?normalde 2-3 günü geçmezdi